It's over


Before ni kitaorang ada break up right? 09 June 2013-18 July 2013 relationship kita over. Satu bulan berakhir sekelip mata. Semuanya punca dari awak. Iya memang dari awak... :') sampai hati awak tinggalkan saya and buat saya macam ni, kan awak. Awak tak pernah tahu sayang saya dekat awak macam mana. Senang sangat awak lepaskan saya malam tu, awak tak terfikir ke susah dulu macam mana awak nak dapatkan saya. Lepastu awak buang saya macam awak buang sampah. Penat saya jaga relay saya dengan awak tapi berakhir sekelip mata macam tu je, awak tak sayang ke relay kita dulu? Awak tak fikir ke perasaan saya macam mana? Awak tak fikir ke pergorbanan saya dekat awak dulu? Saya terlalu sayangkan awak. Betul cakap orang, bila kita dah terlalu sayang someone tu dia mesti akan tinggalkan kita that why jangan sayang seseorang tu. See itu yang saya dapat selama ni. Awak tak sayang saya ke sampai awak buat saya macam ni?

Awak ingat tak seksa ke saya tanpa awak? Awak ingat senang ke saya nak cari pengganti awak? Bukan senang saya nak buat semua tu. Awak lelaki yang pernah buat saya jatuh... :') awak susah saya tolong awak, tapi ini balasan awak dekat saya eh Nely? Awak dah besar dah boleh fikir saya malas nak cakap. Satu bulan saya terseksa tanpa awak, satu bulan saya menangis terkenangkan kita yang dulu, satu bulan nama awak yang selalu saya sebut, satu bulan saya menderita, satu bulan saya menahan rindu dekat awak, satu bulan saya mimpikan awak, satu bulan saya berharap, satu bulan saya menunggu awak, satu bulan saya dipermainkan, satu bulan saya diperbodohkan, satu bulan saya berkorban. Awak tak kesian ke tengok saya... :') 

Saya setia dengan awak, awak khianat cinta saya... apa lagi yang tak cukup bagi awak? Satu bulan tak berhenti move on dekat awak even awak makin ramai perempuan. Saya tak nak bila saya dah move on, saya buang semua kenangan dengan awak. Saya nak kenangan yang kita lalui berdua tu mati dalam hati saya. Siang dan malam saya menangis fikirkan awak, dekat sekolah tak ada tumpuan nak belajar fikirkan awak. Walaupun saya tahu saya bodoh stilll berharap dekat awak, biarlah apa orang nak cakap. Cukup awak tahu saya sayangkan awak dah. 

Harap awak bahagia tanpa saya ya sayang. Saya doakan kebahagiaan awak tau... :') walaupun senyuman awak bukan untuk saya lagi. Cukup tengok awak bahagia saya pun turut bahagia. Bila dah bahagia jangan lupakan saya tau, sebab saya kan pernah bahagiakan awak dulu even sekejap. Jangan lupakan saya and jangan lupakan kenangan yang kita lalui bersama selama satu bulan ni tau. Doakan saya dapat lupakan awak.I still love you Muhammad Naili Najmi... 

Thanks for reading it :)